شناسهٔ خبر: 176532 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بازدید نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از از اسکله نفتی در بندر نوشهر

بازدید نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس به همراه مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه چالوس از اسکله نفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد بهرامی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس به همراه سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و معاونان و تورج امانی مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه چالوس از اسکله نفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بازدید کردند.

 در جریان این بازدید مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، با ارائه توضیحاتی حین بازدید از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، روند ورود و خروج کالا به این بندر را نیز تشریح کرد.

در ادامه این بازدید، محمد بهرامی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به این که ماه آخر تابستان ماه گردشگری و مسافرت در تمام نقاط کشور است و در استان های شمالی به خصوص مازندران با تراکم بسیار زیادی از مسافران رو به رو هستیم، در بازه‌ای از زمان با نوسانات سوخت رسانی مواجه شدیم که با بررسی ها و اقداماتی که صورت گرفت این نواسانات را تا حد امکان رفع کرده ایم.

وی افزود: از آنجایی که این بازدید به منظور شناخت منابع و زیرساخت ها و نیازها در استان مازندران به خصوص غرب آن صورت گرفته، باید شرکت ملی پخش فراورده های نفتی چالوس و منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر که مانند حلقه های وابسته به هم، متصل هستند با توجه به ظرفیت های خوبی که دارند، برنامه جامع و مناسبی را طراحی و نیاز های مردم را تأمین کنند.

بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: کشور عزیزمان ایران در بخش تولید نفت و گاز کشور اول دنیا هست و پتانسیل بسیار بالایی دارد که امیدواریم یک روز این درآمد سرانه که باید نیاز های مختلف کشور را تامین بکند در این حوزه با برنامه مناسب تأمین شود.